2. Focus on Emerging Markets - March 2016
Expertise 29.03.2016

Focus on Emerging Markets - March 2016

It is no secret that emerging equities had been underperforming their DM peers since 2010 until faily recently. Fundamentally, we believe it was justified by declining growth premium of emerging versus developed economies.

Learn more with our video of Pavel Laberko, Portfolio Manager Emerging European Equities.

Expertise 10.06.2021

Covid-19: Restez informés avec l'UBP

Depuis l’apparition du coronavirus, l’UBP accompagne et soutient ses clients dans le contexte inédit de cette crise sanitaire mondiale. La Banque vous informe régulièrement de l’adaptation de ses dispositifs aux règles de précaution fixées par les autorités et partage avec vous les dernières analyses de ses experts sur les conséquences de la pandémie pour l’économie mondiale et les marchés financiers.

Expertise 24.03.2021

Gestion discrétionnaire – vous êtes toujours aux commandes

Parce que vos objectifs et vos aspirations sont uniques, nous vous proposons un service de gestion discrétionnaire exclusif.

Expertise 21.12.2020

China: Don’t fret over an increase in corporate bond defaults

Bond defaults were not part of the debate for much of 2020. However, these have picked up steam in Q4-20, resulting in a record level of USD 21.8 billion YTD, far exceeding the previous high of 2018.

Expertise 15.06.2021

L’Impact investing sur les marchés émergents post-COVID

Pour les investisseurs en «impact investing», l’année 2020 a constitué un réel «stress test» en termes d’équilibre entre impact et performance financière.

Expertise 11.06.2021

Preparing for the start of a mini-cycle

The recovery phase of the US economic cycle is increasingly mature and looks set to transition to its next phase in the coming months, a ‘mini-cycle’ similar to those seen in the long expansions of the 1990s and in the post-Global Financial Crisis era.

Expertise 10.06.2021

Covid-19: Restez informés avec l'UBP