2. Annual & Financial Reports 2015
Analysen 25.04.2016

Annual & Financial Reports 2015

We are pleased to announce that UBP’s Annual & Financial Reports are now available in three languages (English, French and German).

Download the Annual Report :

Français

Dowload the Financial Report :

French

Dowload the characteristics of regulatory capital instruments :

French

Impact investing - Contributing to a more sustainable future

What are the key features of impact investing?

Analysen 10.06.2021

COVID-19: Die UBP hält Sie auf dem Laufenden

Seit dem Ausbruch des Coronavirus begleiten und unterstützen wir unsere Kunden während dieser ungewöhnlichen Zeit einer weltweiten Gesundheitskrise. Die Bank informiert Sie regelmässig über die Anpassungen ihrer Massnahmen an die von den Gesundheitsbehörden vorgegebenen Vorsichtsregeln. Ausserdem kommen unsere Experten zu Wort, welche auf die Auswirkungen der Pandemie auf die Weltwirtschaft und die Finanzmärkte eingehen.

Analysen 24.03.2021

Diskretionäres Portfolio-management: Sie haben die Zügel in der Hand

Ihre Ziele und Wünsche sind einzigartig – genauso wie unser Ansatz im diskretionären Portfoliomanagement

Analysen 28.07.2021

What ESG factors mean for bonds in EM

The creditworthiness of an emerging market country is often thought to be determined simply by its ability to service and repay debt.

Analysen 28.07.2021

What ESG factors mean for bonds in EM

Analysen 27.07.2021

Japan: Lukewarm Olympics, consumption to recover in H2

Asia Macro - The Olympics will take place despite the State of Emergency (SOE) being extended until August 23. International spectators have been banned and consumer sentiment remains subdued, with few people supporting the event.

Analysen 20.07.2021

Impact investing engages with a wider public

Impact investing increasingly tells a story that investors can relate to, as Rupert Welchman pointed out at the recent Sustainable Investment Festival.