2. UBP en Bref - Q3 2016
Expertise 02.08.2016

UBP en Bref - Q3 2016

L’engagement, la conviction, l’agilité et la responsabilité sont au coeur des relations que nous entretenons avec notre clientèle. Ces valeurs nous conduisent à concevoir et à développer des solutions d’investissement performantes, répondant précisément à vos besoins en matière de gestion de patrimoine.

L’Union Bancaire Privée (UBP) a été fondée en 1969 par Edgar de Picciotto, dont la philosophie a toujours été d’offrir aux investisseurs un service de gestion de patrimoine avisé et novateur. Cette approche nous guide depuis des décennies, nous conduisant à nous concentrer exclusivement sur une activité dans laquelle nous excellons – la gestion patrimoniale globale au service de clients privés et institutionnels.

Lire le dernier UBP en Bref

Lire la dernière version

Expertise 23.06.2022

UBP publishes 2021 Sustainability Report

UBP today released its 2021 Sustainability Report highlighting its approach to and progress on integrating sustainability into its investments and its own operations.

Expertise 15.06.2022

Investment Outlook 2022 – mid-year update

The investment landscape has changed substantially in the last six months: conflict has broken out in Ukraine, leading to various geopolitical and social ramifications, and inflationary pressure has been rising and remains a concern across many regions.

Expertise 08.06.2022

Impact Report 2021

Our impact investing franchise saw further substantial development in 2021: not only did we further refine our approach, but we launched the third strategy in our Impact range, which has biodiversity as its theme.